Kleasterpaad

Na enkele toespraken en dankwoorden in de kantine van de Nesser manege, zijn de aanwezigen van de bijeenkomst naar de begraafplaats aan de Kleasterwei gegaan. Daar waren de Kromme Knilles sjongers in monnikkenpei, die hun monnikkenlied lieten horen. Daarna waren het bestuursleden Andries Renema en Ronald van der Starre, die het kleed van het informatiebord weg trokken en het bord werd onthuld. Daarmee was het Kleasterpaed officieel geopend. (28 november 2015).
















Heeft U nog vragen, op- of aanmerkingen over dit onderwerp, of een ander onderwerp of heeft u nog iets dat u met ons wilt delen. Wij horen het graag. Alvast bedankt.
Spreekt ons werk u aan, en wilt u ons ondersteunen? Donateur worden kunt al vanaf €8,50 per jaar. Zo kunnen wij ons ‘werk’ blijven doen en kunnen andere bezoekers er ook weer van genieten. Wij horen het graag. Alvast bedankt.
Stiftingakkrumaldennij@gmail.com
