“De Bears” visclub

In een waterrijke omgeving als Akkrum en Nes, met veel water en mooie visstekjes hebben we natuurlijk meerdere visclubs. Bovenstaande visclub “De Bears” is er één van. Wij proberen hier op deze site zoveel mogelijk wetenswaardigheden te vermelden over deze visclub. Mogelijk met namen, ook al zal dat niet gemakkelijk zijn. Mocht u als bezoeker nog een naam weten die niet bij een foto staat vermeld, dan zouden wij het zeer op prijs stellen om deze te mogen vermelden. Mail: Stiftingakkrumaldennij@gmail.com

- 2. 3. 4. 5. 6. Wobbe Oost?, 7. 8. 9. Egbert Reidinga?, 10. 11. 12. 13. 14. Sijbren Oostwoud?, 15. IJbe de Vos, 16. 17. 18. Peter Arendsz, 19.Jan van der Meulen, 20, Klaas Ratsma, 21. Schoustra? en 22.

Met het beurtschip Akkrum-Leeuwarden uit vissen.

Heeft U nog vragen, op- of aanmerkingen over dit onderwerp, of een ander onderwerp of heeft u nog iets dat u met ons wilt delen. Wij horen het graag. Alvast bedankt.
Spreekt ons werk u aan, en wilt u ons ondersteunen? Donateur worden kunt al vanaf €8,50 per jaar. Zo kunnen wij ons ‘werk’ blijven doen en kunnen andere bezoekers er ook weer van genieten. Wij horen het graag. Alvast bedankt.
Stiftingakkrumaldennij@gmail.com
